۱۰ موزه زیبای جهان كه می توانید مجازی تماشا كنید بعلاوه لینك

۱۰ موزه زیبای جهان كه می توانید مجازی تماشا كنید بعلاوه لینك

به گزارش سفرگو در حالیكه خیلی از موزه های مهم جهان به جهت شیوع كرونا درهای خویش را به سمت علاقه مندان بسته اند، این توانایی وجود دارد كه در این روزها به صورت مجازی گشتی در بعضی از زیباترین موزه ها و گالری های هنری جهان بزنید.


به گزارش سفرگو به نقل از ایسنا، علاقه مندان می توانند هزاران نقاشی، مجسمه، چیدمان و دیگر آثار تاریخی و هنری را حتی با كوچكترین جزئیات در این تورهای مجازی و به روش های گوناگون از ویدئوهای ۳۶۰ درجه ای تا تورهای مجازی كامل همراه با راهنمای صوتی تماشا كنند.
در این تورهای مجازی می توانید به این آثار هنری بیشتر از هر زمان دیگری نزدیك شوید، حتی بیشتر از آن چه در دنیای واقعی امكان پذیر است.
موزه واتیكان در ایتالیا سالانه پذیرای پنج میلیون توریست است. حتی اگر به آثار هنرمندان نامداری چون«میكل آنژ» هم خیلی علاقه مند نباشید، ساختمان این موزه خود یك اثر هنری فوق العاده است. راه پله های معروف این موزه كه توسط «جوزپه ممو» طراحی شده به زیبایی در ساختمان موزه به پائین می پیچد و بازدیدكنندگان را به سمت خروجی موزه هدایت می كند. این موزه در سال ۱۵۰۶ میلادی توسط پاپ ژولیوس دوم بنیان نهاده شده است.
برای تماشای تور مجازی و زیبای موزه واتیكان در شهر رم ایتالیا به این لینك رجوع كنید. تور 360 درجه ای واتیكان را هم اینجا تماشا كنید.

موزه «جی. پال گتی» در كالیفرنیای آمریكا دارای آثار هنری با قدمت بیشتر از ۶ هزار سال است و یكی از مهم ترین موزه های هنری در سواحا غربی آمریكا به حساب می آید. «گل های زنبق» اثر معروف «ون گوگ» و «گردشگاه» نقاشی رنگ روغن اثر «پیر آگوست رنوآر» هنرمند سرشناس فرانسوی همچون هزاران اثری است كه در این موزه نگهداری می شوند.
برای تماشای تور مجازی موزه «گتی» لس آنجلس به این لینك رجوع كنید.

موزه گوگنهایم در شهر بیلبائو از معروف ترین موزه های جهان و در اسپانیاست كه از سال ۱۹۹۷ فعالیت خویش را شروع كرد. این موزه كه توسط «فرانك گری» معمار معروف كانادایی طراحی شده است در كنار رود نرویون واقع شده و بنای آن از پائین شبیه به یك كشتی مدرن است. ساختمان این موزه زیبا كه از تیتانیوم، سنگ آهك ساخته شده است طی دو دهه گذشته میلیون ها توریست را جذب خود كرده است. این بنا یكی از تحسین شده ترین آثار معماری معاصر به حساب می آید. موزه گوگنهایم بیلبائو محل نگهدای آثار هنرمندان اسپانیایی و بین المللی است.
برای تماشای تور مجازی موزه «گونگهایم» در اسپانیا به این لینك رجوع كنید.

موزه تاریخ طبیعی لندن در انگلستان همواره یكی از مكان های مورد علاقه گردشگران بوده است كه دارای مجموعه ای پرارزش و گسترده در حوزه های گیاه شناسی، حشره شناسی، كانی شناسی، باستان شناسی و جانورشناسی است.
در این لینك می توانید از تور مجازی موزه تاریخ طبیعی لندن دیدن كنید.

موزه ملی آمستردام كه به موزه رایكس هم مشهور است از بزرگ ترین موزه هلند و از غنی ترین موزه های اروپاست. این موزه ابتدا در سال ۱۸۰۰ میلادی در لاهه ساخته شد ولی در ۱۸۰۸ به آمستردام منتقل شد و گنیجینه نگهداری حدود یك میلیون اثر هنری در رابطه با سال های ۱۲۰۰ تا ۲۰۰۰ میلادی است. این موزه دارای مجموعه ای گسترده از آثار تاریخی و هنری است كه در ۸۰ گالری به معرض نمایش گذاشته می شود.
تور مجازی موزه رایكس هلند را در این لینك ببینید.

موزه ملی هنرهای مدرن و معاصر كره جنوبی دارای چندین ساختمان است و موزه اصلی آن در شهر گواچئون قرار داد و محل نگهداری مجموعه ای گسترده از آثار هنری شامل مجسمه، عكس، چیدمان های بزرگ و... است.
تور مجازی موزه هنرهای مدرن و معاصر كره جنوبی را می توانید از راه این لینك تماشا كنید.

موزه اورسی بعد از لوور، مهم ترین و شلوغ ترین موزه فرانسه است كه در محل قبلی ایستگاه قطار پاریس و در مجاورت رود سن قرار دارد. این موزه كه دستور ایجاد آن در سال ۱۹۰۰ برای یك نمایشگاه جهانی صادر شد، خودش یك اثر هنری است كه به آن كاخ هنرهای زیبا هم می گویند. مجموعه نقاشی های سبك امپرسیونیسم همچون آثار «كلود مونه» و «رنوار» كه پیش از این در گالری ملی «ژو دو پوم»، موزه لوور و موزه ملی هنر مدرن نگهداری می شد، الان در موزه اورسی پاریس نگهداری می شوند.
تور مجازی موزه اورسی پاریس را در ای لینك تماشا كنید و برای دیدن نمای ۳۶۰ درجه موزه هم اینجا كلیك كنید.

سقف سالن اصلی موزه بریتانیا از ۳۲۱۲ تكه شیشه ای تشكیل شده كه هیچ یك از آنها شبیه به هم نیستند. علاوه بر زیبای ساختمان خود موزه، می توانید سنگ باستانی روزتا، مومیایی های مصر باستان و دیگر عجایب كهن را در آن تماشا كنید.
تور مجازی موزه بریتانیا در این لینك قابل مشاهده می باشد.

موزه هنر سائو پائولو در برزیل دارای یكی از جامع ترین مجموعه های تاریخی است كه قدمت آنها به قرن ۱۴ تا ۲۰ میلادی بازمی گردد. این موزه كه در سال ۱۹۴۷ میلادی تاسیس شده از مهم ترین موزه ها آمریكای لاتین به حساب می آید كه بیشتر برای در اختیار داشتن مجموعه های هنری اروپایی و همینطور آثار هنری برزیل شناخته شده است.
تو رمجازی موزه سائو پائولو را اینجا تماشا كنید.

نگارخانه ملی لندن كه در میدان معروف ترافلگار واقع شده میزبان بیشتر از ۲۳۰۰ اثر نقاشی و دیگر آثار از هنر اروپا بین قرن ۱۳ تا نیمه های قرن ۲۰ میلادی است. سه فضای نمایشگاهی مربوط به هنر رونسانس و سالن اصلی نگارخانه را می توانید از راه این تور مجازی تماشا كنید.




1399/01/06
12:31:06
5.0 / 5
2169
تگهای خبر: آثار تاریخی , باستانی , تاریخی , توریست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
سفرگو SafarGoo

سفر سفرگو

گردشگری و توریسم

safargoo.ir - تمامی حقوق سایت سفرگو متعلق به آن و محفوظ می باشد