همزمان با روز جهانی گردشگری؛

برند گردشگری رونمایی گردید

برند گردشگری رونمایی گردید

همزمان با روز جهانی گردشگری از برند گردشگری ایران رونمایی گردید. سیمرغ فیروزه ای با عبارت ایران باشكوه، یك تجربه متفاوت برند و شعار ایران انتخاب شده است.



به گزارش سفرگو به نقل از مهر، مراسم روز جهانی گردشگری با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزاز شد و در این مراسم که میزبان آن هتل بزرگ ارم بود، از تمبر، نشان و برند ملی گردشگری، سند استراتژیک توسعه گردشگری، سامانه طرح تطبیق استاندارد تاسیسات گردشگری، سامانه نظارت بر تاسیسات گردشگری، سه کتاب در حوزه گردشگری و پروژه های گردشگری ادارات استانی رونمایی گردید.
در این برنامه، پیام دبیر کل سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) برای حاضران در سالن پخش گردید.
در قسمتی از پیام زوراب پولولیکاشویلی به این رویداد، آمده بود: «برای خیلی از جوامع روستایی، گردشگری یک خط زندگی معنادار شمرده می شود. گردشگری همین طور همکاری را تشویق می کند و به جوامع روستایی در حفظ میراث طبیعی و فرهنگی شان کمک می نماید. این صنعت برای روستاییان خصوصاً زنان و جوانان شغل و فرصت های کاری در خارج از شهرها را فراهم نموده است، اما قدرت اصلی این صنعت هنوز باید کاملاً درک شود. در روز گردشگری جهانی امسال مقرر است توانایی منحصربه فرد این صنعت در توسعه روستایی را درک نماییم.»
همچنین در این مراسم، حمزه زاده رئیس جامعه هتلداران اظهار داشت: در این شرایط سخت، سازمان تامین اجتماعی و وزارت نیرو با نهایت سخت گیری با کسانی که فعالیت شان متوقف شده و بی کار یا تعدیل شده اند، برخورد می کند. تا زمانی که به یک همدلی و هم افزایی در کشور نرسیم، این بحران همچنان با ما باقی خواهد بود.
در ادامه از تمبر و برند ملی گردشگری و سیمرغ بعنوان نشان گردشگری جمهوری اسلامی ایران، سند استراتژیک توسعه گردشگری، سامانه طرح تطبیق استاندارد تاسیسات گردشگری، سامانه نظارت بر تاسیسات گردشگری و سه کتاب در حوزه گردشگری رونمایی گردید.

1399/07/07
23:28:37
5.0 / 5
1335
تگهای خبر: روستا , زندگی , صنایع دستی , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
سفرگو SafarGoo

سفر سفرگو

گردشگری و توریسم

safargoo.ir - تمامی حقوق سایت سفرگو متعلق به آن و محفوظ می باشد