وعده های علمی هم درباره چشمه علی عملی نشد

وعده های علمی هم درباره چشمه علی عملی نشد

سفرگو: مدیر كل میراث فرهنگی استان تهران اعلام نمود: بر خلاف مستندات علمی شركت مترو در مورد بازگشت آب چشمه علی، تابحال هیچ نشانه ای در مورد بازگشت آب به این چشمه عملی نشده است.



به گزارش سفرگو به نقل از روابط عمومی اداره كل میراث فرهنگی استان تهران، دلاور بزرگ نیا مدیر كل میراث فرهنگی استان تهران اظهار داشت: اگر تا كنون با سعه صدر منتظر بازگشت آب به چشمه علی بوده ایم دلیلی جز اعتماد به مستندات دانشگاهی و علمی شركت مترو نبوده است، اگر در جلسه مشترك با شركت مترو كه روز چهارشنبه 23 خرداد برگزار می گردد به علت قانع كننده ای نرسیم از مسائل حقوقی پیگیر مسائل خواهیم شد.
بزرگ نیا ادامه داد: میراث فرهنگی مخالف توسعه نیست اما باید جوانب هویتی و تاریخی شهر در توسعه پایدار دیده شود، بطور قطع این یك خواسته عمومی و مردمی است و ما با كمك رسانه ها و انجمن های میراثی مبحث بازگشت آب چشمه علی را به جدیت پیگیری خواهیم كرد.
وی اضافه كرد: بر مبنای گفته های شركت مترو رگه های آب های زیر زمینی كه به علت حفر تونل مترو قطع شده بود پس از گذشت مدت كوتاهی دوباره به یكدیگر در مسیر جدیدی وصل شده و آب در چشمه علی احیا می شد كه هیچ جریان آبی تا كنون مشاهده نشده است.

1397/03/25
12:39:46
5.0 / 5
2254
تگهای خبر: شركت , فرهنگی , میراث فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
سفرگو SafarGoo

سفر سفرگو

گردشگری و توریسم

safargoo.ir - تمامی حقوق سایت سفرگو متعلق به آن و محفوظ می باشد